Monday, April 21, 2014

Tak, saje nak membebel

Its hard for me to find a guy yg suka adventures!! Serious dooo aku sujud syukor kalau jumpa. Guys nowadays sibuk dengan style atas bawah brand itu brand ini jaga sgt haaa alahai semua tu duniawi weyyyyy. Entahlah aku rasa bershort pants dgn tshirt dah cukup menambat hati. Untuk Sabrina Ismail lah ehehehe taste masing masing ye dak. Aku nak sgt sgt someone yg aku boleh just bersantai bila nak keluar dgn dia tk perlu nak jaga penampilan sbb takut dicomment atas bawah ha gitewwww. Ok faham? Ok kita teruskan..

Ok next, bila aku tanya someone parents kerja apa? Actually aku nak tahu background kau macam mana.. kau ni dari family yg baik, educated or what. Niat lillahitaala bukan sebab nak ambik tahu engko tu anak org kaya ke anak dato ke anak tan sri ke apaaa! And bila kau cakap soalan aku tu PERSONAL, aku terus blacklist kan nama kau tak tahu kenapa hati ni sangat tak boleh terima owhhh puhlisss jgn perasan aku nak tahu sgt pasal kau, aku tanya soalan macam ni kat anyone yg aku baru nak kenal. Well, soalan mcm tu la yg ibu abah selalu tanya before kenal someone tu :) Salah ke aku tanya? Kalau kau rasa salah and kau rasa aku ni tak betul sila angkat kaki dan main jauh jauh.

Ok ada lagi, muka handsome tapi whatsapp krik krik hmmm dah boleh tahu kau macam mana. Harapkan muka handsome tp membosankan. Buat apaaa. Kena pulak guna bahasa rempit lagi tak boleh blahhhh, ditambahkan lagi dgn 'LOL' eh engko niii tau takkk LOL tu means Laughing Out Loud? tau kan tau kan?? Tp kenapa manusia sekarang suka pakai LOL tak bertempatttt eaaa tak fahammmm nya akuuuu ingat comel? Ingat bagus? Macam bagus bagus menyampah. Spoil mood taw bila chat dengan org yg nak berLOL LOL dgn aku tak tentu pasal. Kalau duk sebelah dah kena debik dahhhh geramm!

Ok nak cakap lagi ni, yg jaga solat alhamdulillah dia boleh bimbing kita bila kahwin nanti. Haishhh siapa je tak nak derrr??? Solat sama sama dia jadi imam how sweet XD *tetibe berangan nak kahwin pahal* Love till jannah katekooo.Tp kalau dah terlebih warak takut kita dimadukan pulak *bak kata abah*. kan? Sebab ilmu nya mendalam sgt tu yg nak penuhkan kuota 4 dia tu. Perempuan mana je nak hidup bermadu??? Tp kalau ditakdirkan hidup bermadu nak buat cemana, redho jelah. Ke pasrah? ghedho itu ikhlas, paseghah itu menyeghah. Act dah jumpa yg jaga solat ni tp syg nya dia ni tak boleh nampak perempuan cantik :( Dia still dgn perangai entah pape dia tu nak melayan semua perempuan kalau boleh semua lah yg cun cun seriouss dia mmg tak boleh tgk perempuan cantik. Reject ah ceni :(

Tak sebenarnya lebih lebih je aku ni bukan memilih tapi selagi kita boleh buat pilihan,kita pilih *macam lebih kurang je kan dgn memilih* 


No comments:

About Me

My photo
INSTAGRAM: NurSabrinaIsmail TWITTER: @nsabrinaismail