Friday, April 12, 2013

Dah kecewakan pun?

Tak nak kecewakan parents kononnya. Oh noooo aku dah kecewakan diorang pun dengan result SPM aku yg macam !@#$%^^&&* That moment bila dapat slip kira berapa A...,ehh berapa ketul je?!! Ya Allah, macam mimpi dohh mimpi apa ni siaaa mimpi mimpi tolonglahh katakan ini mimpii rasa nak suruh member tamparkan muka ni tapii ehh tolongla mimpi ke niii.... Lama lama rasa ohh memang kena sangat result aku dengan usaha aku selama nii oh oh ohh kenapa perlu menyesal? SESAL KEMUDIAN TIADA GUNANYA BEACHHH!!  ngahhaaa suka pula? now berserah je sambung U ke tak lepasni. Dapat ke tak ipta, tawakal okay yall :) Nak ipts, memang parents aku tak kasi. Dorang tak nak sampai ke kahwin aku hidup berhutang je nanti. Swasta ok siapa taktau kan? Nak dapat tu memanglah senang. Mintak mintak lah aku dapat salah satu dari U and course yg aku apply kat UPU tu :) Amin amin amin jom amin reramai batch 95 ! ehehehe :) ohh btw aku still bersyukur tak ada failed. Jangan tanyalh berapa A kannn. Mampus aku tak bagitahu.

 Ok cukuplah kali ni dah kecewakan ibu abah. Memang ibu abah malu gila babi, tahu. Takyah cover coverr laa ibu abaaaa :"( nak sorry byk kali pun rasa tak guna je :"( Redha redha, benda dah lepas. Tunggu nanti dapat ke tak U, kalau dapat alhamdulillah and masa tu dah boleh pasang cita cita, berangan, letak angan tinggi tinggi okay.. Sekarang tak boleh cerita lebih, belum tahu lagi hala tuju lepasni. Nak ke mana jadi sampah masyarakat ke aku? bawak bajak ke? haishhhh janganlahh. kahwin takpe! hehehehehe.

Paling sedih kannn.., org tak wish congrat pun hahahaha buat apa sedih bodohhh dah result macam gituu ada hati nak org wish? rubbish! bila ada org wish congrat, kita macam *ehh ehh alahai berapa je aku dapat siap nak tahniah* hahaha. Dah cenggitu pulak kan, malu pulak kannn rasa mcm *ehh geli je tu pun nak tahniah ke?* Haa tak payah tak payah laaaa, yg wish tu pun sekadar nak menyedapkan hati alalalalalaaaa..
Okayy ada lagi sedihh..,, hm hmm satu sen pun aku tak dapat dari ibu abah tau tak tau takk:"( biasa diorang kasi doo paling sikit pun 50 tiap kali dapat result. Macam UPSR then PMR kan.. Tp this time..., seriously wa sedih wa sedih sangatt nampak sangat aku tak layak dapat apa apa haha -.- ibu abah tak rasa nak kasi, apatah lagi makcik pakcik yg lain? Hmm yelahh jimat duit uollss tak payah bagi kita ni.mmg tak layak dpt haha. Before dapat result berangan je banyak A and ibu abah kasi duit banyak then pergi shopping belanja member lah bagai. Last last hampehh sial dah A tak banyak,apa lagi kau nak?! serve you righttt!! *buat hidung babi* (takde motif) hmm lagi lagi lagi,,,tak dapat lah DSLR yg kita impikan selama ni :"( duit shopping yg ibu janjikan kalau banyak A bagai :"( tak dapat tak dapat. Tu semua hanya angan angan :"( Siap abah tawarkan kereta utk kita lagi lahh..,jauh sekali nak dapat :"(

Part SADISnya (sedih dalam bentuk kekejaman*ha kauuu) bila lepak dengan juniorssss. Ok pendekkan cerita, asyik kena nganjing je :"( sampai satu tahap aku tak nak hadap muka dorang dah. Tak nak lepak dgn dorang lagi! Malu malu malu! Akak tak layak lepak dengan korang dik akak tahu akak tak pandai hahahahaha k geli, mana ada berAKAK AKAK dengan diorang euuuwhhh ew ewww. KAU AKU sudah, beza setahun je pun lahaaaai mengadaaa. Siapa yg berakak akak dgn budak muda setahun dari kita tu tolonglah hentikan. Geli okayy macam besar nauu kau.

Hmmm k, berapa hari lepas result keluar tu, yg kecewa kecewa..yg happy happyy...bukak twitter wajib ada tweets pasal result. Yg bestnya majority ramai frust hahahahah best lahh doh ada geng frust ohh rupanya ramai frust sebab apa yg ditarget tak capai, jauh dari sasaran hahahaha sama lah kita wehh. Biasa lah dua tiga minggu gak nak ok perasaan keciwa ni, TWEET TWEET TWEET..,tweet apa nak tweet! memang dua tiga minggu tu timeline penuh pasal perasaan masing masing hmmm tp belum jumpa yg nak bunuh diri. ngahaaaa bodoh tu semua org tak waras je nak bunuh diri (macam aku je?) XP

Amboi sedap menaip tak perasan dah berapa wordsss haaaa well,ni jela pun kerja penganggur. Nasib nak kerja abah tak kasi kan. So duk rumah online makan tidur. Okayy, Assalamualaikum!

About Me

My photo
INSTAGRAM: NurSabrinaIsmail TWITTER: @nsabrinaismail